doprava:
- malé zasilky česká pošta
- velké zasílky PPL za 90kč
Objednávky Linkstyle:
-Veškeré objednávky přez internetový obchod jsou závazné.
-Obnednávka je návrhem kupní smlouvy.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých údajů a naležitostí formuláře.
-Místem dodaní zboží je vámi uvedená adresa v registačním formuláři.
Prodavající neručí za rozdílnost barev výrobků.
Odstoupení odkupní smlouvynebo zrušení objednávka
- kupující ma nárok do 14dnů odstoupit od kupní smlouvy
-Lhůta začíná běžet první nasledující kalendářní den od převzetí zasilky zákazníkem.
-Zboží nemusí být vraceno v originálním balení.
-Zboží není možné vratit poškozené či pouzitě (např. vyprané)
-Peníze budou vraceny do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, na uvedený bankovní účet. - Zboží na míru,jako např.. střižené látky na míru nelze vrátit bez vady, možná je výměna.
Práva a povinnosti prodávajícího:
Veškeré osobní údaje jsou důvěrné.
-Prodavající má právo odmítnou objednáku,pokud ukupující opakovaně nesplní závazek.
-Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy , pokud není zboží dostupné na skladě.
Práva a povinnosti kupujícího:
-Kupující je povinnen uvést úplnou a spravnou poštovní adresu.
-Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. Scenou je zakazním seznámen před potvrzením objednávky.
-Kupující má pravo na vrácení 14 dnů od doručení.
Výměna zboží:
- Pokud se zákazník rozhodne pro výměnu zboží , musí nepoškožené zboží bez známek používání nebo opotřebování (praním např)poslat zpět
-Do báliku ke zboží přiložit, kopii dokladu o zaplacení a za co si zboží prejete vyměnit.
-Při výměne účtujeme poštovné a balné 90kč.
Reklamace a záruka:
Případne reklamace vyřizujeme s Vami dohodou a v souladu s platným pravnímřádem.
-Vady je kupující povinen ihned hlasit.
-Kupující je zboží povinen prohlednout při převzetí ,aby zjistil případné vady čí poškození.
-Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
-Záruka se vztahuje pouve na vady výrobní.
-Zákazník je povinnen vrátit zboží ve stejném stavu jako ho přebral.(neprané,nepoškozené nerozstříhané)
-Záruka se nevztahuje na
1)vady vzniklé běžným používáním
2)nespravným používáním
3)nespravnym skladováním nebo údržbou
Postup pří reklamaci:
1) Informujte nás na e-mail nebo telefonicky.
2)Zboží zašlete jako doporučeny balík na naši adresu
3)Do zasilky uveďtedůvor reklamace a vaši adresu.
4)Doklad o zakoupení v našem e-shopu